سرانجام تاریخ انتشار Call of Duty: Modern Warfare 3 مشخص شد

با انتشار یک تیزر کوتاه، اکتیویژن به طور رسمی اعلام کرده است که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۰ نوامبر، همزمان با ۱۹ آبان، منتشر خواهد شد. همانطور که در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود، این عنوان در فصل آینده Warzone که از تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) آغاز شده است، به دست مخاطبان معرفی خواهد شد.

تیزر کوتاهی که منتشر شده است و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، به جز نام و تاریخ انتشار بازی، دارای یک پیام صوتی است که می‌گوید: «هیچوقت دشمنان خود را زنده دفن نکن».

پوستر بازی call of duty modern 3

در ابتدا، Modern Warfare 3 به عنوان یک بسته‌الحاقی بزرگ برای Modern Warfare 2 مختصراً طراحی شده بود. اما در طول فرآیند توسعه، تصمیم گرفته شد که این عنوان به یک بازی کامل و مستقل تبدیل شود.

در شایعاتی قبلی، احتمال بازگشت نقشه‌های کلاسیک این فرنچایز مانند نقشه Terminal مطرح شده بود. همچنین، در یک گزارش دیگر آمده بود که مینی‌مپ‌های کلاسیک و حالت Ninja Perk در Modern Warfare 3 حضور خواهند داشت.

آخرین اطلاعات نشان می‌دهد که احتمالاً Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) سال جاری در Warzone معرفی خواهد شد. این خبر همراه با انتشار دو پوستر از بازی همراه بوده است.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش