فوری: بازی Red Dead Redemption 1 هفته آینده برای کنسول‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

اخبار مهم از راک استار گیمز منتشر شد:

Red Dead Redemption 1 به همراه Undead Nightmare به سوییچ و پلی‌استیشن 4 قدم خواهد گذاشت.

د ر تاریخ ۱۷ آگوست یا ۲۶ مرداد، Red Dead Redemption به صورت دیجیتالی با قیمت ۵۰ دلار برای سوییچ و PS4 منتشر خواهد شد. این اعلامیه نیز در وب سایت رسمی بازی تأیید شده است و نسخه فیزیکی بازی در تاریخ ۲۱ مهر به بازار عرضه خواهد شد.

مهمترین نکته این است که این انتشار تنها یک پورت ساده است و انتظارات بزرگی از آن نداشته باشید. اما به هر حال، این امکان خواهد داشت که طرفداران بازی از این عنوان دوباره لذت ببرند.

استودیو Double Eleven که روی بازی‌های Fallout ۷۶، Minecraft Dungeons، Crackdown ۳ و Limbo کار می‌کرد، در حال توسعه Red Dead Redemption برای سوییچ و PS4 است.

اعلام انتشار Red Dead Redemption بر روی سوییچ و PS۴ درست یک روز قبل از گزارش درآمد شرکت مادر راک‌استار یعنی Take-Two در ۸ آگوست اتفاق افتاد.

 

عکس گوشی red dead

در گزارش قبلی، مدیریت Take-Two اعلام کرد که قصد دارد “دو بازی فیزیکی از عناوین قدیمی” را منتشر کند. از عناوینی که قبلا منتشر شده بودند، بسیاری بر این باورند که انتشار مجدد Red Dead Redemption می تواند یکی از آنها باشد. خب الان رسمی شده که بازی اول این اثر خواهد بود، اما بازی دوم چیست؟ طبق شایعات ممکن است عنوان دوم کلکسیون Borderlands باشد.

 

عنوان Red Dead Redemption در ابتدا در سال ۲۰۱۰ برای Xbox 360 و PS3 منتشر شد. این بازی از طریق پخش آنلاین PlayStation Now بر روی PS۴ قابل اجرا بود، اما در اکتبر ۲۰۲۲ این قابلیت حذف شد. دارندگان PS4 از آن زمان تاکنون راهی برای بازی آن نداشته اند. در ایکس باکس، این بازی بر روی Xbox One و Series X|S از طریق قابلیت سازگاری با نسل قبل در دسترس قرار دارد.

با این حال، Red Dead Redemption هرگز روی نینتندو سوییچ در دسترس نبوده است. دنباله ای به نام Red Dead Redemption II در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شد. متاسفانه فعلا خبری از انتشار این بازی روی رایانه‌های شخصی در دسترس نیست.

Rockstar Games در حال حاضر روی بازی بعدی Grand Theft Auto کار می کند و برخی از افراد معتقدند که این بازی می تواند در سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

 

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش