بازی The las of Us Part 2 به صورت رسمی معرفی شد + تاریخ انتشار

در سال آینده، نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part 2 برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد، همراه با اضافه شدن محتوای جدید، پیشرفت‌های فنی و بهبودهای دیگر. استودیو Naughty Dog و شرکت Sony با پخش تریلر جدید این نسخه را به جامعه معرفی کرده‌اند.

گیتار زدن در بازی last of us

در مورد ویژگی‌های جدید نسخه ریمستر، می‌توان به افزوده شدن حالت بقا روگ‌لایک No Return اشاره کرد که بازیکن را با چالش‌های تصادفی در مکان‌های مختلف روبرو می‌کند. همچنین، این نسخه شامل مراحل جدیدی با عنوان Lost Levels است که به عنوان بخش‌های حذف‌شده از توسعه بازی ابتدایی توصیف می‌شوند.

تغییرات گرافیکی نیز شامل حالت Fidelity Mode با رزولوشن 4K و حالت Performance Mode با رزولوشن ارتقاء‌یافته به 4K می‌شود. بازی در تاریخ ۲۹ دی ۱۴۰۲ (۱۹ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلی‌استیشن 5 قابل دسترسی خواهد بود، و امکان پیش‌خرید آن از تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ (۵ دسامبر ۲۰۲۳) برای گیمرها فراهم خواهد شد. همچنین، دارندگان نسخه پلی‌استیشن 4 با پرداخت ۱۰ دلار می‌توانند به نسخه ریمستر ارتقاء یابند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش