نسخه ریمیک بازی Need for Speed: Most Wanted در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

طبق شایعات جدید، شرکت الکترونیک آرتز در حال توسعه ریمیکس بازی Need for Speed: Most Wanted است. صداپیشه شخصیت همکار گروهبان کراس در نسخه اصلی این ریمیکس، خانم سیمونه بیلی، در یک توییت که بعدها حذف شده است، اعلام کرده است که عرضه این ریمیکس در سال ۲۰۲۴ قرار دارد. او نیز در توییت خود از کاربران درخواست کرده برای اینکه کراس و همکارش در شکار تحت تعقیب‌ترین فرد حضور داشته باشند، لایک کنند و کامنت بگذارند.

Need for Speed: Most Wanted ابتدا در سال ۲۰۰۵ برای پلی استیشن ۲، گیم‌کیوب، ایکس باکس و پی‌سی منتشر شد. این بازی جهان‌بازی مسابقه‌ای است که بازیکنان با استفاده از خودروهای واقعی و با لایسنس در مسابقات غیرقانونی شرکت می‌کنند. بازی سه حالت کریر، مسابقه سریع و سری چالش‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و سیستم تعقیب و گریز پلیس نیز با بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسخه‌های قبلی همراه است.

در سال ۲۰۱۲، الکترونیک آرتز نسخه دیگری از NFS: Most Wanted را برای پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ویتا، وی یو و رایانه‌های شخصی منتشر کرد. این نسخه نیز بر پایه نسخه اصلی ساخته شده بود. لازم به ذکر است که هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده که آیا این ریمیکس واقعا در حال ساخت است یا خیر، بنابراین ما باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش