تفاوت ظرفیت های مختلف اکانت های قانونی PS4 و PS5 - راهنمای کلی : چه ظرفیتی مناسب من است؟

در این مطلب سعی کردیم به صورت جامع و همچنین مختصر و کوتاه تفاوت 3 ظرفیت اکانت های قانونی را بیان کنیم تا هنگام خرید انتخاب راحت تری داشته باشید.

 

ظرفیت اول:
ظرفیت اول به منظور امکان بازی کردن تنها در حالت آفلاین است و اگر بعد از نصب، بازی به حالت آنلاین تغییر کند، گارانتی غیرفعال و بازی قفل خواهد شد. برای نصب دیتای بازی، شما به مدت چند ساعت زمان دارید. این ظرفیت برای فروشندگان و افرادی که دیتای بازی را پیشازمان دارند، مناسب است. در صورتی که زمان نصب دیتا طولانی نباشد، این ظرفیت به شما توصیه نمی‌شود.

 

ظرفیت دوم:


ظرفیت دوم شامل یک حساب کاربری (جمیل و پسورد) است. بعد از نصب و دانلود بازی، شما می‌توانید در حساب کاربری‌های شخصی خود به جز حسابی که از ما تهیه کرده‌اید، بازی کنید و همچنین در حالت آفلاین و آنلاین به بازی خود ادامه دهید. توجه داشته باشید که می‌توانید بازی را با اینترنت خانگی دانلود کرده و هیچ محدودیت زمانی در دانلود بازی نداشته باشید. همچنین، می‌توانید پس از نصب، کنسول را به فروشنده معتبر بسپارید تا دیتای بازی را برای شما نصب کند. برای خریداران محترم توجه: در صورت خرید ظرفیت کنسول اشتباه، حساب از گارانتی خارج و قابل استفاده نخواهد بود.

به عنوان مثال، اگر شما کنسول پلی‌استیشن 5 دارید، باید فقط ظرفیت‌های مخصوص پلی‌استیشن 5 را خریداری کنید و نه کنسول‌های دیگر. در صورت خرید نسخه کنسول متفاوت، عملکرد شما ممکن است موجب ضرر و مشکلاتی برای سایر ظرفیت‌ها شود.

ظرفیت سوم:


ظرفیت سوم شامل یک حساب کاربری (جمیل و پسورد) است و بعد از نصب و دانلود بازی، شما تنها می‌توانید در حسابی که از ما دریافت کرده‌اید بازی کنید. در ظرفیت سوم، باید کنسول به اینترنت متصل باشد و شما می‌توانید تمام مراحل بازی را به صورت آفلاین و آنلاین با خیال راحت انجام دهید. لازم به ذکر است که می‌توانید بازی را با اینترنت خانگی دانلود کنید و هیچ محدودیت زمانی در دانلود بازی نخواهید داشت، یا می‌توانید پس از نصب، کنسول را به فروشنده معتبر بسپارید تا دیتای بازی را برای شما نصب کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش