بنر قرمز تبلیغاتی دسته ps4

پرفروش ترین محصولات

ضمانت کیفیت، اصالت و سلامت محصول


فروشگاه "کیوسک" با بیشتر از 15 سال سابقه فروش حضوری در زمینه تجهیزات کامپیوتر، کنسول بازی و موبایل، سعی بر این دارد تا اجناس را با سودی منصفانه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بدهد.

سوالات متداول

1. چرا برای خرید از کیوسک‌فا، می‌بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت کیوسک‌فا موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش‌ها می‌گردد. تیم پشتیبانی کیوسک‌فا به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می‌توانید بدون عضویت خرید خود را انجام دهید.


2. برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

از ساعت 10 تا21:30 پاسخگوی شما می‌باشیم. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما به‌وجود آمد برای ما پیغام بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
 
3. آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می‌بایست با تیم پشتیبانی کیوسک‌فا تماس بگیرید. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد.
چنانچه سفارش شما بسته‌بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته‌بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می‌توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.
درصورت لغو سفارش و بازگشت کالا به علت انصراف از خرید، اگر محصول برای شما ارسال شده باشد، تا ۲ روز پس از دریافت فرصت دارید کالا را مرجوع و برای ما ارسال کنید، پس از بررسی، ۱۵ درصد از مبلغ سفارش کسر شده و مابقی به حساب شما باز می‌گردد.
4. آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با کیوسک‌فا تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف کیوسک‌فا برای شما ارسال می‌گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت کیوسک‌فا با شما تماس خواهند گرفت.

5. آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجوددارد؟

بله؛ هدف کیوسک‌فا این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

6.آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

فقط در شهر مشهد امکان پرداخت وجه هنگام تحویل کالا وجود دارد. این امکان فعلا برای سفارش‌های به مقصد شهرستان وجود ندارد.


7. اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت کیوسک‌فا دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟
 

می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی کیوسک‌فا اطلاع دهید. بدیهی است کیوسک‌فا خود را موظف به عودت کالا می‌داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می‌کنند.
 


8. جهت بازگشت کالا پس از تماس با کیوسک‌فا و پر کردن فرم، بلافاصله امکان بازگشت کالا وجود دارد؟


واحد پشتیبانی کیوسک‌فا برای هماهنگی و زمانبندی بازگشت کالا و نحوه آن با شما تماس می‌گیرد. ( روش‌های بازگشت کالا را مطالعه فرمایید )


9. اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم؟


اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی کیوسک‌فا پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد. 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش